onsdag 23 mars 2011



Tycker det är små kul, precis som med Ikea bilden som Amerikanare lär få av Svenskar kanske borde skriva oss Svenskar? ;) har ju mitt svenska pass. Haha, men just detta godis, seriöst usch men lovar om en månad lär jag sitta där nostalgisk med en påse just Swedishfish i handen men tills dess så inleder jag förtillfället mina dagar med ägg och kaviar faktiskt från Abbas :) länge leve ikea!

Livet rullar på, just nu är jag förkyld och lite småbitter över att jag är trött men även över att våren är en sådan cocktease helt seriöst i fredags var jag hos min moster satt ute i solen i flera timmar FLERA TIMMAR och nu snöar det herrejävlar.. Men ger det två dagar sen får vi sol igen, men blir trött ändå.

Har fått min träningsrutin att funka nu och om en timme sticker jag på min boxing igår hade jag muay thai och på torsdag blir det åka till West Haven igen och träna. Intressant igår fick jag reda på att thaiboxning är helt olagligt med tävlingar här men MMA och boxing går bra SERIÖÖÖÖÖÖÖST.. mongon som inte har någon koll på något.

Jobbet, är som jobbet är det är skönt att ha och mina kollegor är faktiskt riktigt trevliga klart man kan inte alltid umgås med alla eller komma överänns med alla men extra pengar får jag och det gör mig glad sparar mer än hälften tro det eller ej ;)

Men nu har jag ett par dagar av lugn, och är så nöjd med det för jag har fått i gång träningsrutinen.

Förra veckan var det lite öldrickandes, skvallrandes och hänga i solen dagar nu är det mest chilla och träna som gäller ;)

Just det bokat resan till Portland, har jag sagt det? :) och planeringar planeringar ännu mera med skolor love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Ni som vill lägga ner tid på att göra anonyma gäst inlägg och tycker ni är roliga kan spendera er tid med att göra annat, era kommentarer publiceras ej, raderas direkt och är inga åsikter jag grubblar på.