tisdag 22 februari 2011



Befann mig på Long Island i helgen, och stötte på det som kallas " Italian Americans" kanske inte borde ha använt "" men de är verkligen en speciell släkt och de ser verkligen ut som bilden visar. Inga fördomar även om jag ibland har gott om dom ibland, jag och min moster handlade mat på ett ställe som var fullt ut italienskt enligt dom. Jag är ingen expert självklart men det var ändå klockrent att se människorna.

Vidare så var Long Island, otroligt fint vi bortser från de orange sminkade män och kvinnorna man såg ;). Tog en färja ut dit, som tog en timme drygt och man fick en riktigt fin utsikt. Sen chill hela helgen med otroligt god mat, häng med min moster och fick chans att se the fighter på bio ;)

Det är intressant med kampsport, jävlar som jag saknar min thaiboxning! testade aikido och freakade för eh jag satte mig bredvid de med svart bälte och allt jag har att säga är att fan så kul det är med den kampsporten men sånt skit att man inte får sätta sig nära de med svart bälte FY! inget för mig, ska kämpa mig förbi den motorvägen och ska ta mig till thaiboxningen!

Jobbet, ja man lever mycket på dricksen och inväntar min lön får se hur stor den är ;)

Arbetsplatsen, dvs koffe? är nice! kollegorna gillar jag, bara haft ett pass dock ;) hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Ni som vill lägga ner tid på att göra anonyma gäst inlägg och tycker ni är roliga kan spendera er tid med att göra annat, era kommentarer publiceras ej, raderas direkt och är inga åsikter jag grubblar på.