söndag 6 februari 2011

GLEE - "Bills, Bills, Bills" Performance from 2/6!



Super bowl, eh jaha känner jag men det som höll igång mig var Glee ;) Darren Criss underbara man det är verkligen jag och alla andra fjorton åringar men haha skitsamma ;)

Söndagen var bisarr jag har fått lite vänner nu ;) haha den var bisarr för man har lugna dagarna sen kommer super sociala dagar!

Imorgon ska jag battla med socialtjänsten jag behöver mitt social security card! det är som att ha ett person nummer i sverige. Jag har fått en kopia på min födelseattest som jag såg ja att de stavat mitt namn fel, bra där! eller detta är den amerikanska ambassaden, aja.. gjort är gjort så får vi se vad som händer!


Det löser sig, och ska till New Jersey på onsdag ska bli nice! sen new York lördag!

1 kommentar:

  1. Darren Criss är perfection. No shame.
    Det måste vara jätteroligt att bo i USA. Jag är lite avis.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Hej!
Ni som vill lägga ner tid på att göra anonyma gäst inlägg och tycker ni är roliga kan spendera er tid med att göra annat, era kommentarer publiceras ej, raderas direkt och är inga åsikter jag grubblar på.