tisdag 8 februari 2011

GLEE - "When I Get You Alone" Performance from 2/8!



Okej, jag tog bussen till träningen och hamnar mitt på motorvägen skojar ej.. eh.. känner jag kämpar mig fram i kylan och blåsten där jag även springer över en motorväg. Det finns inte några övergångs ställen här och helt ärligt folk kör som störda människor. Så skakig tar jag mig till stället och ser att det står " closed due to illness" man tackar! Går till busshållsplatsen och får står där i ungefär en halvtimme som återigen är precis vid motorvägen men ställer mig en bit ifrån ja pga av alla idioter som kör.

Vet ni vad som händer efter en halv timme när jag gråter av hur kylan fan dödar en? jo en bil stannar och en man säger att busshållsplatsen är nere vid kullen ej här föränns kl20 ikväll! och jag får till och med skjuts ner för backen till min buss.

Helt sjukt och så underbart! :)

Glee peppade återigen mig sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Ni som vill lägga ner tid på att göra anonyma gäst inlägg och tycker ni är roliga kan spendera er tid med att göra annat, era kommentarer publiceras ej, raderas direkt och är inga åsikter jag grubblar på.