fredag 4 februari 2011



Skoja om jag inte blev överlycklig när jag såg denna skylt? =)! Jag kommer glida förbi där på söndag, utantvekan! Klockan 11 på morgonen känns lite smått annorlunda men vafan en rolig erfarenhet!

Idag fixade jag småärenden, och var kanske vad man skulle kunna säga en lall dag? ;) helt rätt! Men bokade in resa till min moster nästa vecka, och bråkade med min skola som gav mig två olika svar, har nu lärt mig att iallafall i USA när man tjafsar med byråkrater så ska du direkt gå till chefen eller de som hade hand om ärendet först pga av att helt ärligt så märker jag att resten snackar skit! Men men, isen är verkligen bisarr här just nu. Tydligen värsta vintern sen 1944!

På tal om gammalt klev jag ut till mitt område och ville vandra runt, på köpet såg jag att det fanns en andra handsbutik som hade lite speciella ägare som gärna berättade att rockstjärnor handlade där ;) men men inte så dyr butik och jääävligt stor så kommer ta mig dit flera gånger! Dom hade en free box till och med där tog jag ett par röda klack skor :) i min storlek,kul efter flera jackor man prövat var för små.

Just det söndag superbowl ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Ni som vill lägga ner tid på att göra anonyma gäst inlägg och tycker ni är roliga kan spendera er tid med att göra annat, era kommentarer publiceras ej, raderas direkt och är inga åsikter jag grubblar på.